مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-11اقتصادي

ستاد اجرایی فرمان امام 600 شغل در تایباد ایجاد کرد


600 شغل با بهره برداری از طرحهای کاشت زعفران، دامداری صنعتی و بزرگترین زنجیره پرورش شترمرغ با کمک ستاد اجرایی فرمان امام ایجاد شد.

- ، آیین بهره برداری از طرح های حوزه امنیت غذایی ستاد اجرایی فرمان امام صبح امروز با افتتاح فاز اول دامداری صنعتی راسی، فاز اول بزرگ ترین زنجیره پرورش شترمرغ شرق کشور و همچنین طرح اشتغالزایی و تکمیل زنجیره ارزش زعفران در شهرستان تایباد استان خراسان رضوی و با حضور مسئولان اجرایی و مقامات استان برگزار شد.

مدیرعامل گروه اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام در این مراسم گفت: عزم ستاد اجرایی جزم است که در زمینه زعفران با هرمقداری که همکاری و سرمایه گذاری و تسهیلگری باشد همکاری کند و وسیله ای برای توسعه این صنعت در استان های خراسان شویم.

عارف نوروزی با اشاره به اینکه در فصل برداشت زعفران کشاورزان توسط واسطه ها تحت فشار قرار می گیرند و محصول شان را با قیمت نازل می فروشند، بیان داشت: در منطقه تایباد با همکاری سازمان بورس انبار ذخیره زغفران ایجاد کردیم و کشاورزان با سپردن زعفران به این انبار، گواهی سپرده زعفران می گیرند و با آن وام می گیرند تا در وقت مناسب با قیمت مناسب زعفران خود را به بازار عرضه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد اجرایی فرمان امام 600 شغل در تایباد ایجاد کرد

ستاد اجرایی فرمان امام 600 شغل در تایباد ایجاد کرد