مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-11اقتصادي

80 درصد صاحبان اصناف قزوین علیه کرونا واکسینه شده اند


مدیر گروه بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: طبق بازدید میدانی انجام گرفته واکسیناسیون اصناف قزوینی از مرز 80 درصد عبور کرده است؛ - هر صنفی اگر کارت واکسن نداشته باشد تذکر دریافت می کند و هم اکنون پلمب اصناف در دستور کار قرار ندارد و مشتری انتخاب می کند از کجا خرید کند که خطری او را تهدید نکند.

صفر فیض اللهی در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: طبق بازدید میدانی انجام گرفته واکسیناسیون اصناف قزوینی از مرز 80 درصد عبور کرده است اما به صورت مجزا آماری در سامانه وجود ندارد که بر مبنای آن اعلام کنیم، هر صنفی اگر کارت واکسن نداشته باشد تذکر دریافت می کند و هم اکنون پلمب اصناف در دستور کار قرار ندارد و مشتری انتخاب می کند از کجا خرید کند که خطری او را تهدید نکند.

وی افزود: از اول آذرماه طرح هوشمند اجرایی می شود و صاحبان اصناف موظفند بارکد مربوط به تزریق واکسن خود را در معرض دید مشتریان نصب کنند؛ هر مشتری می تواند با اسکن کد سابقه واکسیناسیون صاحب صنف را بررسی و نسبت به خرید از آن مغازه تصمیم گیری کند.

مدیر گروه بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: نحوه برخورد با اصناف اقناع سازی نسبت به دریافت واکسن است، فعلاً در این مرحله هستیم و آیین نامه راهکار مختلف در حال بررسی است، سعی می کنیم از طریق اتحادیه و اتاق اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد صاحبان اصناف قزوین علیه کرونا واکسینه شده اند

80 درصد صاحبان اصناف قزوین علیه کرونا واکسینه شده اند