مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 07:202021-11-11حوادث

ماجرای تکان دهنده دزدی که آدم کشت و کور شد


فریادهای دلخراش او در بیمارستان هر کسی را در جا میخکوب می کرد.

ناله هایش روی تخت اورژانس تکان دهنده بود.

چشمش از حدقه بیرون آمده و صورت خون آلودش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه خراسان، این جوان 18 ساله بعد از اقدامات اولیه درمانی و در حالی که اندکی آرامش خود را بازیافته بود، بلافاصله تحت مراقبت های پلیسی قرار گرفت چراکه او هنگام گوشی قاپی از شهروندان موجب مرگ مردی بی گناه شده بود و اتهامات سنگینی داشت.

این جوان که خود را محمد معرفی می کرد و فریاد می زد اشتباه کردم درباره چگونگی وقوع این حادثه وحشتناک گفت: نمی دانم چه خاکی به سرم بریزم.

فقط به خاطر وسوسه های یک دوست ناباب به روزی افتادم که آینده و سرنوشتم را تباه کرد و اکنون نه تنها به گفته پزشکان یکی از چشمانم باید تخلیه شود بلکه به آدم کشی هم متهم شده ام.

این دزد گوشی قاپ ادامه داد: تا مقطع ابتدایی درس خواندم و پس از آن مشغول کارگری شدم اگر چه درآمد زیادی نداشتم، اما در آرامش زندگی می کردم و برای خودم یک دستگاه موتورسیکلت خریده بودم چرا که از دوران نوجوانی عاشق موتورسیکلت بودم.

من فقط دوست داشتم موتورسواری کنم و از قوانین هیچ گونه اطلاعی نداشتم تا این که از مدتی قبل یکی از دوستانم مدام مرا وسوسه می کرد و می گفت تا کی می خواهی کارگر مردم باشی و با چندرغاز زندگی کنی؟ موتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تکان دهنده دزدی که آدم کشت و کور شد

ماجرای تکان دهنده دزدی که آدم کشت و کور شد