مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 07:102021-11-11سياسي

شورایاری ها در شورای ششم قزوین تقویت می شوند


رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین گفت: با توجه به نتایج مثبت حضور شورایاری ها در کنار شورای شهر، ضرورت توجه به شورایاری باید در دستور کار شورا قرار بگیرد، - حُسن حضور شورایاری این است که مسائل شهری به صورت محلی بررسی و احصا می شود و مردم خودشان در حل مشکلات محله مشارکت فعال خواهند داشت.

قاسم اللهیاری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به شکل گیری مجدد شورایاری ها، تصریح کرد: شورای چهارم از آغاز به کار خود تقویت شورایاری ها را در دستور کار خود قرارداد و اتفاقات خوبی تاکنون رقم خورده است؛ در دوره چهارم، شورای شهر با همکاری شورایاری ها مسائل شهری را بررسی، احصا و اولویت بندی می کرد که این امر در دوره پنجم ضعیف شد.

وی افزود: با توجه به نتایج مثبت حضور شورایاری ها در کنار شورای شهر، ضرورت توجه به شورایاری باید در دستور کار شورا قرار بگیرد، حسن حضور شورایاری این است که مسائل شهری به صورت محلی بررسی و احصا می شود و مردم خودشان در حل مشکلات محله مشارکت فعال خواهند داشت.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین بیان کرد: مردم خودشان می توانند مشکلات و چه بسا راهکارهای حل آن را به مسئولان شهری منتقل کنند، بنابراین حضور شورایاری ها باعث می شود مردم دغدغه مند باشند و با تعصب مشکلات و چالش های محله را شناسایی کنند، برای مثال وقتی چراغ پارکی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورایاری ها در شورای ششم قزوین تقویت می شوند

شورایاری ها در شورای ششم قزوین تقویت می شوند