مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 06:402021-11-11سياسي

طلایه داران گام دوم انقلاب در شورای دانش آموزی نماد خودباوری را به نمایش می گذارند


طلایه داران گام دوم انقلاب در شورای دانش آموزی نماد خودباوری، روحیه مسئولیت پذیری و تعبیر اندیشه ها را به نمایش می گذارند.

- ایسنا/لرستان مدیر آموزش وپرورش بروجرد گفت: طلایه داران گام دوم انقلاب در شورای دانش آموزی نماد خودباوری، روحیه مسئولیت پذیری و تعبیر اندیشه ها را به نمایش می گذارند.

محمد مهرافزون در بیست و چهارمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی که در دبیرستان دوره دوم فرزانگان برگزار شد، ضمن اشاره به جامعه پذیری و تمرین مشارکت اجتماعی به عنوان اهداف اصلی شورای دانش آموزی، اظهار کرد: شوراهای دانش آموزی در مدارس، بزرگ ترین شبکه اجتماعی و فرهنگی در آموزش وپرورش و یکی از ارکان اصلی و اثرگذار مدرسه و از پایه های اصلی تعلیم و تربیت در محیط مدرسه است که می تواند باراهکارهایی برای افزایش مشارکت و مسئولیت پذیری دانش آموزان به عنوان عوامل تأثیرگذار در فرآیند آموزشی مدارس پیش بروند.

شورای دانش آموزی در مدرسه با پیگیری و درایت می تواند بازوان توانمند مدیر مدرسه و زبان گویای دانش آموزان باشد.

وی همکاری و تقویت هویت دینی، انقلابی و ملی دیگر دانش آموزان را از وظایف اعضای شورای دانش آموزی دانست و تصریح کرد: ارکان مدرسه بر دانش آموز محوری است و این مهم نشان از اهمیت دانش آموزان در دستگاه تعلیم و تربیت دارد و نقش اساسی را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلایه داران گام دوم انقلاب در شورای دانش آموزی نماد خودباوری را به نمایش می گذارند

طلایه داران گام دوم انقلاب در شورای دانش آموزی نماد خودباوری را به نمایش می گذارند