مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 06:302021-11-11اقتصادي

پروژه های آبی مازندران 20 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


رییس مجمع نمایندگان مازندران گفت: اجرا و تکمیل پروژه های آبی در استان نیازمند 20 هزار میلیارد تومان اعتبار است که باید تامین شود.

- ، غلامرضا شریعتی صبح پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با تقدیر از تلاش های استاندار سابق استان گفت: استان مازندران افتخارات فراوانی دارد و حماسه جوانان استان در دفاع مقدس و لشکر خط شکن 25 کربلا ستودنی است.

وی یکی از نیازهای ضروری استان را خلق و تولید ثروت بیان کرد و گفت: مازندران استان کشاورزی بوده و کشاورزی به مهار آب نیاز دارد و از نظر شاخص مهار آب، پایین ترین نرخ را در کشور دارا هستیم.

وی ادامه داد: پروژه های آبی استان به 20 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و این اعتبار در یک دوره کشت به دولت برخواهد گشت درحالی که با واردات برنج بخش زیادی از ارز کشور خارج می شود.

شریعتی با عنوان اینکه مانع مردم برای سرمایه گذاری نشویم، گفت: امروز طرح های خوبی در حوزه اشتغال شامل پتروشیمی امیرآباد و شهرک صنعتی بزرگ شهید سلیمانی اجرا شده است.

وی با تاکید براینکه باید به نسخه حکیم و رهبر فرزانه انقلاب توجه کرد، گفت: مازندران استعدادهای زیادی دارد و مشارکت مردم در صحنه های سیاسی بسیار بالا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های آبی مازندران 20 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

پروژه های آبی مازندران 20 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد