مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-11سياسي

تعهد و تدین ویژگی نیروهای مسلح ایران


نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: فرصت بسیار خوبی برای تربیت جوانان در اختیار نیروهای نظامی و انتظامی است و نیاز است در این مسیر به آنها مسائل دینی آموخته شود و فرصت صرف این موارد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان در دیدار فرماندهان پادگان آموزشی شهید بهشتی(ره) اظهار داشت: خدا را شاکریم که با فرمان امام(ره) و رهبر معظم انقلاب برای نیروهای مسلح، برنامه های عقیدتی-سیاسی برگزار شد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تأکید زیادی بر مسائل فرهنگی داشته اند و بیان کردند فرق نیروهای ما با دیگر کشورها به سلاح نیست بلکه متدین و معتقد بودن نیروها است و این موضوع باعث شد در جنگ پیروز شویم.

آیت الله طباطبایی نژاد ادامه داد: نکته بعد اینکه نیاز است کرسی آزاد اندیشی برگزار شود؛ زمانی که می خواهید درس دین بدهید افراد آزاد باشند که سؤال بپرسند، در پاسخ به سؤالات، نظامی برخورد نکنید و از پرسیدن سوالات مختلف استقبال کنید و آن ها را قانع کنید.

امام جمعه اصفهان یادآور شد: آیه لااکراه فی الدین بد معنا شده است و برخی فکر می کنند نماز خواندن زور نیست در صورتی که به این معناست که در اصل ورود به دین اکراه نیست زیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد و تدین ویژگی نیروهای مسلح ایران

تعهد و تدین ویژگی نیروهای مسلح ایران