مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-11اقتصادي

اجرای 478 طرح اقتصادی در قزوین توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قزوین گفت: با راه اندازی طرح های اقتصادی این مجموعه در قزوین برای بیش از یک هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

- با اشاره به اقدامات بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان قزوین اظهار کرد: در راستای طرح های محرومیت زدایی این ستاد، 478 طرح اقتصادی و اشتغال زایی در استان قزوین در حال عملیاتی شدن است.

وی افزود: این طرح ها با هدف مشارکت در توانمندسازی اقتصادی و توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی صورت گرفته و با تکمیل و اجرای آن برای یک هزار 468 نفر شغل ایجاد خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قزوین تصریح کرد: برای ساخت و تکمیل این پروژه ها بیش از 725 میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری شده است.

وی عنوان کرد: 476 مورد از این طرح ها در قالب طرح های اجتماع محور سحاب، یک طرح تسهیلات محور و همچنین یک طرح سرمایه گذاری خواهد بود.

میرغفاری ادامه داد: هم چنین 3 پروژهٔ عمرانی و زیربنایی نیز به ارزش 3 میلیارد ریال شامل 3 مسجد در استان قزوین عملیاتی شده است.

وی از اجرای طرح پوشش بیمه ای منازل روستایی در استان قزوین خبر داد و گفت: با اجرای این طرح 50 هزار واحد مسکن روستایی استان قزوین با همکاری استانداری قزوین تحت پوشش بیمه قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 478 طرح اقتصادی در قزوین توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

اجرای 478 طرح اقتصادی در قزوین توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)