مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 06:052021-11-11سياسي

آغاز برنامه گام سوم طرح محله محور واکسیناسیون از شنبه آینده


رییس مرکز بهداشت استان قم از آغاز برنامه گام سوم طرح محله محور واکسیناسیون با همکاری نیروهای بسیج در محلات با پوشش پایین واکسیناسیون از شنبه آینده در قم خبر داد.

- ؛ سیامک محبی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد با ارائه گزارشی از روند وضعیت بیماری و هم چنین رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسیناسیون در قم بیان کرد: با توجه به اینکه طی هفته های گذشته قم جز استان های نخست در زمینه رعایت شیوه نامه های بهداشتی بود اما طی این هفته رعایت پروتکل های بهداشتی اندکی کاهش یافته است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: وضعیت استان به لحاظ بستری ها و مرگ و میر روند نزولی داشته و شرایط استان مانند شرایط خرداد ماه در شرایط خوبی قرار دارد.

وی افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی در استان 45 و 48 دهم درصد است نرخ بروز بیماری به ازای هر 100 هزار نفر جمعیت در رتبه 22 کشور قرار داریم و در هفته های گذشته آمار بستری ها و مرگ ومیرها با شیب ملایمی کاهش داشته است هرچند شرایط استان در زمینه کرونایی بهبود یافته اما شرایط ما شکننده است.

محبی عنوان کرد: در مراکز 9 گانه ما 2 هزار و 380 نفر بیمار مشکوک مراجعه کردند و آمار کل آزمایشات هم 6 هزار و294 مورد بوده که 4


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برنامه گام سوم طرح محله محور واکسیناسیون از شنبه آینده

آغاز برنامه گام سوم طرح محله محور واکسیناسیون از شنبه آینده