مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 06:052021-11-11سياسي

شیوه خاص مدیریتی که در تمام صفحات زندگی نمایان بود


مجله مهر در دهمین سالگرد شهادت پدر موشکی ایران، مهمان خاطرات علی طهرانی مقدم، برادرزاده شهید شد که ضمن بیان خاطراتی شنیده نشده از ایشان، شیوه مدیریتی شهید طهرانی مقدم را شرح داد.

- ؛ گروه مجله _ مرضیه کیان: یک دسته بندی جدید باید در نام گذاری مشاغل به وجود بیاید به نام مشاغل خیلی خیلی سخت ! شغلی که در آن, خطرات، حوادث، حساسیت ها، امنیت، آیتم های پیش بینی نشده و موارد خاص دیگر همگی در کنار هم جمع شده، همان کاری که شهید طهرانی مقدم داشت؛ طراحی و مهندسی موشک .

شهید طهرانی مقدم هیچ وقت با وجود چنین شغل حساس و سختی در مراودات خانوادگی و دوستانه، ذره ای از استرس کار را وارد نمی کرد؛ انگار نه انگار که پدر موشکی ایران باشد! مبادا سختی های دامنه، شما را به قله نرساند! علی طهرانی مقدم برادرزاده شهید حسن طهرانی مقدم که مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری شهدای غدیر انقلاب (مؤسسه ای جهت حفظ و نشر آثار شهید طهرانی مقدم و یاران شهیدش) است، در میان مشغله هایی که این روزها برای برگزاری دهمین سالگرد عمویش دارد، چند دقیقه ای در گفتگوی تلفنی، مجله مهر را مهمان خاطرات و ابعاد مدیریتی حسن آقای طهرانی مقدم می کند: شهید طهرانی همیشه نگاه رو به جلو داشت و هدف را در نظر می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه خاص مدیریتی که در تمام صفحات زندگی نمایان بود

شیوه خاص مدیریتی که در تمام صفحات زندگی نمایان بود