مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 05:502021-11-11اقتصادي

ظرفیتی که وجود دارد و کشتارگاهی که جوابگو نیست


رییس شبکه دامپزشکی بشرویه اظهار کرد: افزایش میزان سطح بنای کشتارگاه بشرویه کمک بسیار خوبی به تکمیل چرخه تولید گوشت و اقتصادی ترشدن صنعت دامداری در بشرویه می کند.

- سیدحمید عبدی، شب گذشته 19 آبان به رسانه های گروهی گفت: مشکل اصلی کشتارگاه بشرویه، کمبود فضای کشتاری است که با کمبود اعتبارات مواجه است و اتاق انتظار دام و محل نگهداری پوست ها در مکان غیر بهداشتی انجام می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه بیش از 35 سال است از ساخت کشتارگاه بشرویه می گذرد، افزود: سالانه در شهرستان بشرویه تنها بیش از دو هزار رأس دام سبک و سنگین کشتار می شود، اما مابقی دام این شهرستان به دلیل مشکلات کشتارگاه از بشرویه خارج می شود.

رییس شبکه دامپزشکی بشرویه بیان کرد: افزایش میزان بنای این کشتارگاه کمک بسیار خوبی به تکمیل چرخه تولید گوشت و اقتصادی ترشدن صنعت دامداری در بشرویه می کند.

شهرداری بشرویه نیز اعلام کرده طی نشست هایی با شورای اسلامی تصمیم گرفته شده در اعتبارات جاری سال 1401 تدابیری صورت گیرد که افزایش بنا بین 150 تا 200 متر مربع در ضلع غربی کشتارگاه انجام گیرد و تا هفته دولت سال آینده به طور کامل یا قسمت اعظمی از این بنا تکمیل شود.

خردادماه امسال بود که مشکل کمبود فضای کشتارگاه بشرویه سوژه خبری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیتی که وجود دارد و کشتارگاهی که جوابگو نیست

ظرفیتی که وجود دارد و کشتارگاهی که جوابگو نیست