مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 05:252021-11-11سياسي

آغاز ثبت نام دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران


سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان از آغاز ثبت نام دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

- علی رضوانی در گفت وگو با ایسنا افزود: با توجه به آغاز ثبت نام دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران، ثبت نام مرحله استانی از 12 آبانماه سالجاری در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سطح استان شروع شده است.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان در ادامه بیان کرد: دانشجویان علاقمند به شرکت در این دوره از مسابقات می توانند تا 25 آبانماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رضوانی با اشاره به اهمیت این مسابقات اظهار کرد: با عنایت به اینکه برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویان هر ساله با هدف تقویت و پرورش روحیه حق و حق طلبی و فرهنگ گفت و گوی سازنده و تولید علم و اندیشه دینی و ارائه مطالب علمی جذاب برای دانشجویان برگزار می شود، امسال نیز دهمین دوره این مسابقات در دانشگاه های سراسر کشور برگزار می گردد.

وی در ادامه اظهار کرد: به منظور مشارکت و حضور هرچه بیشتر دانشجویان و جوانان در این رویداد، همکاری و مشارکت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سطح استان و مجموعه های فرهنگی دغدغه مند را جهت باور جوانان و بیداری نسبت به مشکلات و نیازهای روز جامعه بالاخص نیازها و مشکلات استان خواستاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران

آغاز ثبت نام دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران