مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 05:052021-11-11پزشكي

از کشف داروهای خوراکی تا جهشی که باعث خودکشی کرونا می شود


رییس بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند با اشاره به کشف داروهای خوراکی ضد کرونا در جهان، اظهار کرد: خبر مسرت بخش دیگر کشف جهش مخرب ویروس کرونا در ژاپن است که این جهش باعث خودکشی ویروس می شود و ژن های ترمیم کننده ویروس طی آن آسیب می بینند.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند با اشاره به کشف داروهای خوراکی ضد کرونا در جهان، اظهار کرد: خبر مسرت بخش دیگر کشف جهش مخرب ویروس کرونا در ژاپن است که این جهش باعث خودکشی ویروس می شود و ژن های ترمیم کننده ویروس طی آن آسیب می بینند.

مسعود ضیایی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه بلافاصله پس از تزریق واکسن ایمن نمی شوید، اظهار کرد: با تزریق دز اول واکسن کرونا، 50 تا 60 درصد ایمنی اولیه را کسب کرده و پس از تزریق دوز دوم باید دو الی سه هفته صبر کنید تا به ایمنی لازمه برسید.

وی با اشاره به اینکه واکسن کرونا پس از تزریق دو دز، بعد از 2 ماه ایمنی ایجاد می کند، افزود: واکسیناسیون وسیع در شهریور و مهر ماه انجام گرفته است و کسانی که شهریور و مهر واکسن تزریق کرده اند اوایل آذر ایمنی آن ها ایجاد می شود، اما هنوز به هدف اصلی یعنی ایمنی کامل نرسیده ایم.

وی ادامه داد: انتطار می رود با رعایت اصول و شیوه نامه های بهداشتی و رسیدن به ایمنی لازم بتوانیم از مرگ و میر جلوگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کشف داروهای خوراکی تا جهشی که باعث خودکشی کرونا می شود

از کشف داروهای خوراکی تا جهشی که باعث خودکشی کرونا می شود