مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 04:502021-11-11اقتصادي

وجود 150 تا 200 غرفه در حوزه کود و سم در نمایشگاه کشاورزی مازندران


رییس جهاد کشاورزی مازندران از وجود 150 تا 200 غرفه در حوزه کود و سم در نمایشگاه کشاورزی این استان خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس جهاد کشاورزی مازندران از وجود 150 تا 200 غرفه در حوزه کود و سم در نمایشگاه کشاورزی این استان خبر داد.

عزیزاله شهیدی فر، در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه کشاورزی در استان مازندارن، پس از 2 سال تعطیلی در کشور به دلیل شرایط کرونایی اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه و ریل گذاری صورت گرفته در آن آموزش، ترویج و نشان دادن توانایی های استان در بخش های مختلف کشاورزی خصوصا نهاده ها است.

وی با بیان اینکه نهاده ها در چندماه اخیر مبحث چالش برانگیزی در کشور بود، برگزاری این نمایشگاه با اشکال مختلف کود و سموم به شکل جامع و کامل در غرفه های متعدد را اتفاقی مثبت ارزیابی کرد و افزود: در نهاده های تولیدی شاهد به کارگرفتن تکنولوژی های بسیار بالای داخلی و خارجی هستیم و کشورهای مختلف هم مواد کودی و سموم خود را به شکل فرموله و کامل در این نمایشگاه عرضه کرده اند.

رییس جهاد کشاورزی مازندران از تغییرات زیاد در نمایشگاه نسبت به سنوات پیش خبر داد و گفت: پس از 2 سال، بسیاری از تکنولوژی ها عوض شده و شاهدیم که بسیاری از کودهای ریزمغذی موجود در نمایشگاه بنا بر فصل و زمان مصرف، بسته بندی متفاوتی پیدا کرده اند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 150 تا 200 غرفه در حوزه کود و سم در نمایشگاه کشاورزی مازندران

وجود 150 تا 200 غرفه در حوزه کود و سم در نمایشگاه کشاورزی مازندران