مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 20:202021-11-10حوادث

«زاغ های تبهکار» در تور پلیس!


سجادپور- اعضای یک باند سرقت از منازل که از استان های جنوبی کشور وارد مشهد شده بودند درحالی پس از چند ماه ردزنی اطلاعاتی توسط کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شدند که زاغ های تبهکار نام گرفته بودند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، وقوع سرقت های متعدد از واحدهای آپارتمانی در مشهد که از اوایل امسال روند افزایشی داشت، پلیس را در برابر پرونده ای پیچیده قرار داد به گونه ای که سردار سرتیپ محمد کاظم تقوی (فرمانده انتظامی خراسان رضوی) دستورات ویژه ای را برای بررسی سرقت های مذکور و دستگیری عاملان دستبرد به واحدهای آپارتمانی صادر کرد.

در پی ابلاغ این فرمان انتظامی به پلیس آگاهی خراسان رضوی، بی درنگ جلسات کارشناسی به ریاست سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده (رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی) برگزار شد و پرونده های تشکیل شده در مراکز انتظامی، تحت واکاوی و کنکاش های تخصصی قرار گرفت.

ساعاتی بعد گروه ویژه ای از کارآگاهان اداره عملیات ویژه، ماموریت یافتند تا به طور شبانه روزی و با استفاده از ظرفیت های اطلاعاتی دیگر بخش های انتظامی، به پیگیری این ماجرا بپردازند.

به همین دلیل،سرهنگ کارآگاه براتعلی جان دیزآوندی (رییس اداره عملیات ویژه) هدایت مستقیم عملیات را به عهده گرفت و بدین ترتیب تحقیقات میدانی گسترده ای در محیط های جغرافیایی محل وقوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زاغ های تبهکار» در تور پلیس!

«زاغ های تبهکار» در تور پلیس!