مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 20:152021-11-10سياسي

عملکرد نیروهای انقلابی همواره در راستای خدمت به نظام و مردم بوده است


استاندار لرستان با تاکید بر اینکه عملکرد نیروهای انقلابی همواره در راستای خدمت به نظام و مردم بوده است، گفت: باید با همدلی، فساد ستیزی و کار جهادی در راه خدمت به مردم گام برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز مهمترین مواردی بود که دشمنان نظام با تکیه بر آنها در جهت دلسرد نمودن مردم برای عدم مشارکت در انتخابات برنامه ریزی کرده بودند که علی رغم تبلیغات بسیار، حضور پر شور و شعور مردم در انتخابات نقشه های آنها را همچون گذشته نقش بر آب کرد.

زیویار خاطرنشان کرد: این انتخابات از لحاظ کیفی بسیار استثنایی برگزار شد و مردم نشان دادند که همواره در صحنه های حساس از نظام حمایت می کنند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم از جهاتی با دولت های گذشته متفاوت است، تصریح کرد: روی کار آمدن این دولت با صدور بیانیه گام دوم انقلاب مقارن گشته و از این جهت ماموریت هایی متفاوت تر از گذشته برعهده دارد که از آن جمله می توان به انتقال تجارب نسل چهل ساله اول انقلاب به جوانان اشاره کرد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه این دولت متعلق به جریان یا جناح خاصی نیست، گفت: دولت سیزدهم دولت محرومان بوده و بسیار مهم است که با همدلی، همراهی، فساد ستیزی و کار جهادی در راه خدمت به مردم گام برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد نیروهای انقلابی همواره در راستای خدمت به نظام و مردم بوده است

عملکرد نیروهای انقلابی همواره در راستای خدمت به نظام و مردم بوده است