مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 17:052021-11-10بين الملل

رییس جمهور الجزایر جواب تلفن ماکرون را نمی دهد!


یک روزنامه فرانسوی فاش کرد که «امانوئل ماکرون» رییس جمهور فرانسه در ابتدای هفته تلاش کرد تا با «عبدالمجید تبون» همتای الجزایری خود تماس بگیرد، - یک روزنامه فرانسوی فاش کرد که امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه در ابتدای هفته تلاش کرد تا با عبدالمجید تبون همتای الجزایری خود تماس بگیرد، اما تلاش های وی ناموفق بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اپینیون چاپ فرانسه فاش کرد که ماکرون تلاش کرد از طریق تماس تلفنی با رییس جمهور الجزایر، وی را برای شرکت در کنفرانس پاریس درباره لیبی که 12 نوامبر در پاریس برگزار می شود، متقاعد کند، اما عبدالمجید تبون به تماس های همتای فرانسوی خود پاسخی نداد.

به نوشته این روزنامه، پس از شکست ماکرون در برقراری ارتباط با تبون، ریاست جمهوری فرانسه از طریق کانال های دیپلماتیک و پست رسمی الجزایر، دعوت نامه رسمی ارسال کرد.

روزنامه اپینیون در ادامه نوشت: رییس جمهور فرانسه پس از اظهارات توهین آمیز علیه مردم و رهبری الجزایر تلاش کرد تا روابط خود را با رییس جمهور الجزایر ترمیم کند.

امانوئل ماکرون روز سه شنبه با ابراز تاسف از اختلافات پیش آمده با الجزایر، تأکید کرد که به ملت الجزایر و تاریخ این کشور احترام می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور الجزایر جواب تلفن ماکرون را نمی دهد!

رییس جمهور الجزایر جواب تلفن ماکرون را نمی دهد!