مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 15:352021-11-10اقتصادي

90 پروژه عمرانی شهر نیر با 35 میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست


در سال جاری 90 پروژه عمرانی در شهرستان نیر با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان در حال اجراست.

- خبرنگار مهر ، شجاع اقبال عصر چهارشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان نیر که با حضور استاندار اردبیل، معاونان و مجریان استان برگزار شد، اظهار کرد: 90 درصد پروژه های عمرانی با انجام مبادله موافقت نامه و با تأمین 20 تا 70 درصد اعتبارات در حال اجراست که امیدواریم به سرعت این پروژه ها به سرانجام برسد.

وی عمده پروژه های شاخص عمرانی را در این شهرستان احداث بزرگراه نیر به سراب اعلام کرد و گفت: اجرای این پروژه بعد از اتمام مطالعات با پیشرفت 5 درصد در حال انجام است که امیدواریم با احداث این بزرگراه مشکلات ترددی هموطنان در این مسیر برطرف شود.

فرماندار نیر تکمیل محور کریق، آرموداق را به طور 8 کیلومتر یادآور شد و تصریح کرد: زیرسازی و آسفالت 3 کیلومتر باقی مانده که در ماه های آینده شاهد تکمیل و راه اندازی این مسیر خواهیم بود که البته در محدوده استان آذربایجان شرقی باید این پروژه تکمیل شود تا امکان تردد در این 22 کیلومتر به شکل مناسب فراهم آید.

اقبال ضرورت تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر را با تأمین 10 میلیارد تومان اعتبار یادآور شد و افزود: برای ساماندهی رودخانه آغلاغان 5 میلیارد تومان و همچنین شبکه پایاب سد سرخاب با پوشش 8 روستا تأمین اعتبار تا 35 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 پروژه عمرانی شهر نیر با 35 میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست

90 پروژه عمرانی شهر نیر با 35 میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست