مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 14:402021-11-10سياسي

تسریع در راه اندازی کامل چابهار موضوع دیدار شمخانی با همتای هندی


شمخانی در ملاقات دوجانبه با همتای هندی خود بر لزوم همکاری دو کشور تاکید کرد و گفت: میزان روابط اقتصادی دو طرف در حد و اندازه نیات رهبران و سابقه درخشان روابط دو کشور نیست که باید در رفع موانع آن با نگاه به آینده کوشا بود.

- شمخانی در ملاقات دوجانبه با همتای هندی خود بر لزوم همکاری دو کشور تاکید کرد و گفت: میزان روابط اقتصادی دو طرف در حد و اندازه نیات رهبران و سابقه درخشان روابط دو کشور نیست که باید در رفع موانع آن با نگاه به آینده کوشا بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دریابان علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان که برای حضور در سومین نشست امنیت منطقه ای به دهلی نو سفر کرده است، بعدازظهر امروز با آجیت دووال همتای هندی خود دیدار و گفتگو کرد.

شمخانی در این ملاقات دوجانبه بر لزوم همکاری دو کشور تاکید کرد و گفت: میزان روابط اقتصادی دو طرف در حد و اندازه نیات رهبران و سابقه درخشان روابط دو کشور نیست که باید در رفع موانع آن با نگاه به آینده کوشا بود.

او افزود: یکی از مهمترین موضوعات فیمابین تسریع در راه اندازی کامل چابهار است و جمهوری اسلامی ایران مایل است از ظرفیت های خود برای توسعه و رشد منطقه استفاده کند و روابط دوجانبه مستحکم با هند می تواند در این مسیر راهگشا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در راه اندازی کامل چابهار موضوع دیدار شمخانی با همتای هندی

تسریع در راه اندازی کامل چابهار موضوع دیدار شمخانی با همتای هندی