مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 14:252021-11-10فرهنگي

کتاب دروازه آگاهی است


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: کتاب مبنای دانایی و دروازه آگاهی بوده و مهم ترین ابزار انتقال تاریخ، تجارب، دانش ها و توسعه جوامع است.

- زعفر احدزاده 18 آبان در جلسه تشریح برنامه های هفته کتاب و کتاب خوانی با بیان این مطلب افزود: مهربانی با یار مهربان باید جدی تر از هر زمانی انگاشته شود، چرا که عصر همگرایی دانش فقط با رشد خرد و آگاهی افزایی ممکن است.

او افزود: برنامه های متنوعی در راستای هفته کتاب خوانی با عنوان کتاب نوش در سطح مراکز فرهنگی هنری استان اردبیل با همکاری استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای اسلامی اردبیل برگزار خواهد شد.

احدزاده اضافه کرد: در این مسابقه کتاب خوانی که در بین گروه های سنی 9 تا 12 سال (نونهال و نونگاه) و 13 تا 17 سال (نوجوان) خواهد بود، شرکت کنندگان می بایست کتاب موردعلاقه شان را در قالب فیلم کوتاه 90 ثانیه ای و با صدای خود معرفی کنند که در پایان از برگزیدگان این فرایند تجلیل خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل ادامه داد: در این هفته از کودکان و نوجوانان کتاب خوان و برتر استان نیز در راستای ترویج و توسعهٔ فرهنگ کتاب خوانی تقدیر به عمل خواهد آمد و برنامه های کتاب محور دیگری در قالب فعالیت های عمومی و مهم کانون اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب دروازه آگاهی است

کتاب دروازه آگاهی است