مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 14:102021-11-10اقتصادي

بهره برداری از 200 طرح حوزه امنیت غذایی در تایباد


200 طرح حوزه امنیت غذایی شامل طرح های اشتغال زایی، افتتاح دامداری صنعتی و بزرگ ترین زنجیره پرورش شترمرغ شرق کشور در تایباد به بهره برداری رسید.

- به گزارش، آیین بهره برداری از طرح های حوزه امنیت غذایی شامل 200 طرح اشتغال زایی، تکمیل زنجیره ارزش زعفران، افتتاح فاز اول دامداری صنعتی دو هزار رأسی مولد و فاز اول بزرگ ترین زنجیره پرورش شترمرغ شرق کشور توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ظهر امروز در شهرستان تایباد برگزار شد.

عارف نوروزی در این مراسم اظهار کرد: در هر نقطه مرزی، تعریفی وجود دارد که هر واحد خانواده سه ویژگی برای کشور دارد، اول کانون امنیت مرزی، دوم کانون فعال اقتصادی و سوم کانون فعال فرهنگی هستند.

وی ادامه داد: کسانی که در مرز زندگی می کنند نماد عزت، شرف و نماد مقاومت هستند و طبیعی است که این نقاط باید به صورت جدی مورد حمایت دستگاه های حاکمیتی باشند و مراقبت های لازم از این کانون های طبیعی عزت و شرف کشور صورت گیرد.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در اجرای منویات مقام معظم رهبری که همیشه توجه ویژه به مناطق مرزی دارند و در سال های اخیر نیز نسبت به منطقه تایباد در خراسان رضوی سفارش ویژه داشتند، در این شهرستان آغاز به کار کرد و در این راستا، در حوزه حمایت از نیروهای نخبه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 200 طرح حوزه امنیت غذایی در تایباد

بهره برداری از 200 طرح حوزه امنیت غذایی در تایباد