مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 14:052021-11-10سياسي

بیست و چهارمین انتخابات شورای دانش آموزی در بیله سوار برگزار شد


کارشناس امور تربیتی منطقه بیله سوار گفت: بیست و چهارمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی با شعار «شورای دانش آموزی طلایه دار گام دوم انقلاب اسلامی» در دبیرستان 17 شهریوربرگزار شد.

- بیله سوارـ کارشناس امور تربیتی منطقه بیله سوار گفت: بیست و چهارمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی با شعار شورای دانش آموزی طلایه دار گام دوم انقلاب اسلامی در دبیرستان 17 شهریوربرگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام بهشتی فر عصر چهارشنبه در مراسم انتخابات دانش آموزی در شهرستان بیله سوار اظهار کرد: انتخابات شوراهای دانش آموزی زمینه ساز حضور و مشارکت فعال دانش آموزان در سرنوشت سیاسی و اجتماعی کشور است.

وی گفت: دانش آموزان با شرکت در انتخابات دانش آموزی می توانند در پیشبرد اهداف، برنامه های آموزشی و پرورشی و هم چنین حل مسائل، مشکلات مدارس و مدیریت آموزش و پرورش نقش آفرینی کنند.

معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان بیله سوار به اهمیت انتخابات شوراهای دانش آموزی اشاره و دانش آموزان را به شرکت در انتخابات شوراهای دانش آموزی ترغیب کرد.

وی در ادامه به مواردی در راستای تحقق بندهای مرتبط با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبتنی بر مشارکت و همکاری، توجه بیشتر به روابط انسانی، اصل دانش آموز محوری و مشارکت مؤثر و علمی دانش آموزان در تصمیم سازی و اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست و چهارمین انتخابات شورای دانش آموزی در بیله سوار برگزار شد

بیست و چهارمین انتخابات شورای دانش آموزی در بیله سوار برگزار شد