مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 13:502021-11-10سياسي

بازدید سرزده دادستان عمومی و انقلاب تهران از دادسرای ناحیه 10


دادستان تهران در بازدید سرزده از شعب مختلف دادسرای ناحیه 10 تهران و دیدار و گفت و گوی مستقیم با قضات، کارکنان و ارباب رجوع از نزدیک در جریان نحوه رسیدگی به پرونده های قضایی قرار گرفت.

- ، در این برنامه که از ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه 19 آبان 1400 تا ظهر به طول انجامید، علی القاصی دادستان تهران در برنامه ای از پیش اعلام نشده در بین مراجعین و اصحاب دعوا و مجموعه قضایی فوق حضور پیدا و ضمن گفت و گو با مراجعین و استماع عرض حال آنها از نحوه پاسخگویی و روند خدمت رسانی به مردم از نزدیک و به صورت مستقیم اطلاع حاصل کرد.

دادستان تهران در این بازدید که با سرکشی از شعب مختلف دادیاری، بازپرسی، اجرای احکام و واحد ارجاع، شعب حل اختلاف مستقر در دادسرا و دفاتر شعب، بایگانی ها و بخش های اداری دادسرا همراه بود، وضعیت رسیدگی ها خصوصاً اوقات رسیدگی، تصمیمات و دستورات قضایی صادر شده را بررسی و روند رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی را مورد نظارت و ارزیابی قرار داد.

وی در این بازدید در دیدار و گفت و گو با قضات و کارکنان بر تکریم ارباب رجوع، رفع موانع اطاله دادرسی، جلب رضایت مردم، رعایت موازین قانونی و حفظ حقوق شاکی و متهم در رسیدگی های قضایی اظهار داشت: رسالت دستگاه قضایی پاسخگویی به موقع و جلب رضایتمندی مردم در رسیدگی های قضایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرزده دادستان عمومی و انقلاب تهران از دادسرای ناحیه 10

بازدید سرزده دادستان عمومی و انقلاب تهران از دادسرای ناحیه 10