مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 12:552021-11-10سياسي

رفع چالش های امروز دنیا جز با علم قابل حل نیست/توجه دولت به چالش های انجمن ها


مدیر انجمن ترویج علم با اشاره به درگیری انجمن های علمی در حوزه هایی چون تامین مکان و تامین اعتبارات، گفت: در حالی که انجمن های علمی در توسعه و نفوذ علم در لایه های مختلف کشور نقش دارند، - شاهدیم که ده ها انجمن از ساختمان اسکانشان رانده شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر اکرم قدیمی امروز در مراسم افتتاحیه رویداد ترویج علم که در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار شد، با بیان اینکه دهمین سالی است که هفته ترویج علم را گرامی می داریم، افزود: در ابتدای سخنم، درگذشت بانوی بزرگ محیط زیست ایران، مه لقا ملاح را تسلیت عرض می کنم و بر روح بلند این بانوی فرزانه که طی عمر با برکت شان برای حفظ محیط زیست ایران تلاش کرد، درود می فرستیم.

به دلیل تقارن درگذشت این بانوی بزرگ با آغاز رویداد ترویج علم در ایران و به پاس حضور این بانوی فرهیخته در کتابخانه مؤسسه روانشناسی دانشگاه تهران، امروز به نام این بانوی بزرگ نیز در محوطه دانشکده روانشناسی درختی کاشته می شود.

وی روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه ، را رویدادی جهانی دانست که از سال 2001 توسط یونسکو اعلام شده است و اظهار کرد: امسال(2021) بیستمین سالگرد روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه است و موضوع امسال این روز جهانی آگاهی بخشیدن به جوامع درباره تغییرات اقلیمی و آب و هوایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع چالش های امروز دنیا جز با علم قابل حل نیست/توجه دولت به چالش های انجمن ها

رفع چالش های امروز دنیا جز با علم قابل حل نیست/توجه دولت به چالش های انجمن ها