مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-10سياسي

دو فروند شناور مغروقه در آبراه های اروند خارج سازی شد


مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: با خارج سازی دو فروند شناور مغروقه در آبراه های اروند، فاز نخست از دور جدید پاکسازی آبراه های استان خوزستان به اتمام رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر امام خمینی(ره)، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هدف ارتقای ایمنی دریانوردی برای تمامی آبراه های استان خوزستان و رفع مشکلات مرتبط با تردد شناورهای کوچک و بزرگ در این مسیرها به لحاظ وجود مغروقه ها، پروژه پاکسازی مسیر کانال ارتباطی بنادر استان خوزستان از لاشه ی مغروقه ها در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفت.

 وی افزود: در جریان فاز نخست خارج سازی مغروقه ها، دو شناور مغروقه به نام های فردین و تبسم دریا از کانال اروندرود خارج سازی و لاشه ی آنها به بندرامام خمینی(ره) انتقال داده شد.

وی خاطر نشان کرد: در فاز نخست که به مدت 10 روز به طول انجامید، حدود هزار تن لاشه مربوط به این دو شناور از دریا خارج  و به منظور انجام تشریفات قانونی در محوطه ی بندر امام خمینی(ره) دپو شد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) در پایان گفت: در نظر است در فازهای آتی پروژه ی پاکسازی آبراه های استان خوزستان، چهار مغروقه دیگر نیز خارج سازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو فروند شناور مغروقه در آبراه های اروند خارج سازی شد

دو فروند شناور مغروقه در آبراه های اروند خارج سازی شد