مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-10اقتصادي

افتتاح بزرگترین زنجیره پرورش شترمرغ شرق کشور در تایباد/


مدیرعامل گروه اقتصادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) با اشاره به بهره برداری مرحله نخست بزرگترین زنجیره پرورش شترمرغ شرق کشور در تایباد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خراسان رضوی، عارف نوروزی مدیرعامل گروه اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) امروز در شهرستان تایباد، اظهارکرد: تعداد 200 طرح اشتغال و تکمیل زنجیره ارزش زعفران و مرحله نخست دامداری 2 هزار راسی مولد دیگر طرح های به بهره برداری رسیده شده هستند که همگی در حوزه طرح های حوزه امنیت غذایی اند.

وی افزود: این طرح های اقتصادی با سرمایه گذاری 2 هزار و 500 میلیارد ریالی اجرا شده اند که برای 340 نفر داشته است و توسعه زنجیره ارزش زعفران در اهداف گروه اقتصادی این ستاد قرار دارد.

نوروزی گفت: با هماهنگی سازمان بورس و اوراق بهادار، انبار تجمیع زعفران کشاورزان منطقه تایباد ساخته شد که بر اساس محصول تحویلی به انبار، از طریق بانک ها به زعفرانکاران تسهیلات ارائه می شود.

  وی ادامه داد: با این اقدام، زعفرانکاران دیگر مجبور نخواهند بود محصولشان را به قیمت پایین به فروش برسانند و از ارزش آن بی بهره بمانند.

  مدیرعامل گروه اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: این ستاد و بنیاد برکت تاکنون حدود 150 هزار طرح اشتغالزایی در سراسر کشور اجرا کرده اند که اغلب در حوزه های مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بزرگترین زنجیره پرورش شترمرغ شرق کشور در تایباد/

افتتاح بزرگترین زنجیره پرورش شترمرغ شرق کشور در تایباد/