مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 12:252021-11-10بين الملل

کرملین: هیچ توافقی درباره دیدار پوتین-بایدن صورت نگرفته است


در پی گمانه زنی های اخیر درباره دیدار رؤسای جمهور روسیه و ایالات متحده، سخنگوی کرملین اعلام کرد که هیچ توافقی درباره این دیدار صورت نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار احتمالی ولادیمیر پوتین و جو بایدن رؤسای جمهور روسیه و ایالات متحده آمریکا، تصریح کردهنوز هیچ توافقی درباره نشست میان بایدن و پوتین صورت نگرفته است اما همه چیز محتمل است .

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی تاس ، پسکوف در پاسخ به سؤالی مبنی بر اظهارنظر درباره برخی گزار ش ها مبنی بر احتمال برگزاری نشست آنلاین پوتین و بایدن قبل از پایان سال جاری میلادی و احتمال برگزاری نشست حضوری آن دو در سال آینده میلادی، توضیح داد: در واقع، هرچیزی ممکن است .

روزنامه روسی کامرسانت پیش تر به نقل از برخی منابع گزارش داده بود که رییس جمهور روسیه و ایالات متحده احتمالاً قبل از سال جاری میلادی به صورت ویدئوکنفرانس دیدار می کنند و اوایل سال آینده میلادی نیز به صورت حضوری نشست برگزار خواهند کرد.

پسکوف نیز قبل از این گفته بود که مسکو و واشنگتن به برقراری تماس های مستقیم بین رؤسای جمهور روسیه و آمریکا در آینده ای نزدیک علاقمند هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: هیچ توافقی درباره دیدار پوتین-بایدن صورت نگرفته است

کرملین: هیچ توافقی درباره دیدار پوتین-بایدن صورت نگرفته است