مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 12:202021-11-10اقتصادي

نخستین گردهمایی ملی گردشگری با دوچرخه برگزار می شود


مسئول کمیته سایکل توریست فدراسیون دوچرخه سواری از برگزاری نخستین گردهمایی ملی گردشگری با دوچرخه، همراه با نشست های تخصصی، طی روزهای 19 تا 21 آبان به میزبانی شهرداری شیراز خبر داد.

- محمدجواد کشاورز یکشنبه 19 آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت ورزش دوچرخه سواری، بیان کرد: در بسیاری از شهرهای در حال توسعه جهان، توسعه نامناسب فضاهای مختلف شهری، تراکم روبه گسترش کاربری های گوناگون به موازات رشد اقتصادی و به دنبال آن افزایش سفرهای درون شهری باعث بروز مشکلات ومعضلات متعددی شده است.

کشاورز ضمن اشاره به اینکه افزایش استفاده از وسایل نقلیه شخصی و به تبع آن افزایش تراکم در شریان های اصلی، منجر به نابسامانی های اجتماعی، اقتصادی، کالبدی و زیست محیطی شده و این موضوع ضرورت توسعه پایدار و اهمیت روزافزون آن در مسائل شهری و اهمیت استفاده از دوچرخه به عنوان وسیله نقلیه پاک بیشتر نمایان شده است، ادامه داد: دوچرخه تنها درصد ناچیزی از کل جریان ترافیک را در شهرها به خود اختصاص می دهد اما مزایای بسیاری را در ابعاد مختلف برای جامعه دارد.

مسئول کمیته سایکل توریست فدراسیون دوچرخه سواری با بیان اینکه حمل ونقل سبز راهی به سوی دستیابی به شکل پایدارشهری است، بیان کرد: تغییر در زیرساخت های شهری باید با اولویت دهی به حمل و نقل عمومی انسان محو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین گردهمایی ملی گردشگری با دوچرخه برگزار می شود

نخستین گردهمایی ملی گردشگری با دوچرخه برگزار می شود