مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 12:052021-11-10سياسي

مشارکت 8 هزار دانش آموز فردوسی در انتخابات شوراهای دانش آموزی


معاون پرورشی آموزش و پرورش فردوس گفت: انتخابات شوراهای دانش آموزی در شهرستان فردوس با مشارکت 8 هزار دانش آموز این شهرستان برگزار شد.

- ، مهدی آبیار ظهر چهارشنبه در مراسم نمادین این انتخابات که با حضور مسئولان در محل هنرستان مهندس کاظمی برگزار شد گفت: بیست و چهارمین مرحله انتخابات شوراهای دانش آموزی با شعار شوراهای دانش آموزی طلایه دار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در 80 آموزشگاه شهرستان فردوس برگزار شد که 8 هزار دانش آموز در این دوره از انتخابات پای صندوق های رأی حاضر شدند.

وی تصریح کرد: درمجموع در این دوره 2 هزار و 400 دانش آموز خود را در معرض انتخاب قرار دادند که از این میان 450 نفر به شوراهای دانش آموزی مدارس شهرستان فردوس راه خواهند یافت و 21 تیم کار نظارت بر انتخابات را بر عهده داشتند.

وی شوراهای دانش آموزی را پشتوانه قدرتمندی برای مجموعه آموزش و پرورش دانست و تاکید کرد: تمرین مدیریت و مسئولیت پذیری و مشارکت و احساس مسئولیت نسبت به جامعه و همنوعان از مهمترین اهداف انتخابات شوراهای دانش آموزی است.

فرماندار فردوس نیز گفت: شوراهای دانش آموزی باید با نظرات سازنده خود مدیران مدارس را در جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 8 هزار دانش آموز فردوسی در انتخابات شوراهای دانش آموزی

مشارکت 8 هزار دانش آموز فردوسی در انتخابات شوراهای دانش آموزی