مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 12:052021-11-10سياسي

علیه حقوق عامه: بررسی یک سال عملکرد مجلس یازدهم/کامبیز نوروزی


بخشی از بی اعتمادی مردم ناشی از این است که طراحان طرح صیانت در پی محدودکردن جناح های مخالف خود هستند؛ یعنی این طرح برای حذف رقیب در نظر گرفته شده است.

- بخشی از بی اعتمادی مردم ناشی از این است که طراحان طرح صیانت در پی محدودکردن جناح های مخالف خود هستند؛ یعنی این طرح برای حذف رقیب در نظر گرفته شده است.

شرق؛ کامبیز نوروزی، حقوقدان طرح صیانت از حقوق کاربران، تأکید بر مصوبه محرمانگی اموال مسئولان، اصلاح قانون انتخابات شوراها و حالا ایده جرم انگاری دوچرخه سواری زنان.

طرح ها و ایده هایی علیه آزادی و شفافیت و در راستای محدودسازی حقوق شهروندی مردم هستند.

همه اینها چه در حد طرح اولیه یا ایده بیان شده از زبان یک نماینده و چه در دست بررسی و تصویب در کمیسیون ها و صحن، نه صرفا بخشی از کارنامه یک سال و اندی مجلس یازدهم بلکه نمادی از روح و نگرش کلی حاکم بر مجلس اصولگرایان است.

جرم انگاری دوچرخه سواری زناندوچرخه سواری زنان اگرچه در قانون جرم انگاری نشده اما این حق در سال های گذشته همواره در معرض تهدید و تحدیدسازی ناشی از برخوردهای سلیقه ای و قشری بوده این در حالی است که در برخی شهرها تعداد دوچرخه سواران زن آن قدر زیاد شده که عملا دوچرخه بدل به یک وسیله نقلیه شخصی برای بسیاری از زنان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیه حقوق عامه: بررسی یک سال عملکرد مجلس یازدهم/کامبیز نوروزی

علیه حقوق عامه: بررسی یک سال عملکرد مجلس یازدهم/کامبیز نوروزی