مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 12:002021-11-10اقتصادي

تلاش آبفا برای تامین آب روستاهای شیراز


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز، اقدامات اجرایی برای تامین آب شرب مورد نیاز ساکنان روستاهای الحاقی به این شرکت را یادآور شد.

- حسام خسروی چهارشنبه 19 آبان به خبرنگاران گفت: از ابتدای تحویل شماری از روستاهای شهرستان شیراز به شرکت آبفا، حفر، بهسازی و نوسازی چاه ها برای تامین آب شرب مورد نیاز ساکنان در دستور کار قرار گرفته است.

خسروی ادامه داد: با توجه به کمبود آب در محدوده روستاهای کفترک از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز، یک حلقه چاه در روستای علی آباد کفترک جانمایی و حفاری و آزمایش پمپاژ نیز انجام شد.

وی افزود: چاه محدوده روستاهای کفترک در سازند سخت یا آهکی تا عمق 112 حفاری شده است که با توجه به ورود آب بسیار زیاد در عمق 112 متری چاه، لوله گذاری و تست پمپاژ انجام شد.

معاون بهره برداری و توسعه آب آبفای شیراز خاطرنشان کرد: دبی این چاه بین 45 تا 50 لیتر بر ثانیه برآورد شده که در حال حاضر برای تجهیز در اختیار همکاران واحدهای تولید و تاسیسات قرار گرفته است.

خسروی از بهسازی و نوسازی یک حلقه چاه در روستای ترکان نیز خبر داد و گفت: با توجه به کمبود آب در خیابان اتحاد و شهرک مهرگان عملیات بهسازی و نوسازی جداره یک حلقه چاه در روستای ترکان که از سالیان گذشته به خاطر مشکلات ساختاری و برخورد با لایه های مارن و کدورت ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش آبفا برای تامین آب روستاهای شیراز

تلاش آبفا برای تامین آب روستاهای شیراز