مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 11:202021-11-10سياسي

نگاهی به چشم انداز آینده با طرح «فردای انقلاب»


​رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی گفت: طرح «فردای انقلاب» به همت مرکز امام، انقلاب، ولایت فقیه و انفلاب اسلامی توسط شعب این سازمان در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران از روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، مهدی عباسی با اعلام این خبر گفت: هدف این طرح، آشنایی دانشجویان با تاریخ انقلاب اسلامی، ترویج مبانی فکری ـ فرهنگی انقلاب و توجه نسل جوان به فرصت ها و تهدیدهای پیش روی انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد اصلی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که بر آسیب شناسی گذشته و نگاه امیدوارانه به آینده مبتنی است، در طرح فردای انقلاب، به بررسی و تحلیل چشم انداز و افق های آینده انقلاب اسلامی پرداخته خواهد شد.

عباسی افزود: طرح فردای انقلاب که از مهرماه آغاز شده و تا پایان سال 1400 ادامه خواهد داشت، در قالب نشست های تخصصی با حضور صاحب نظران، هم به صورت برخط و هم به صورت حضوری در دانشگاه های مختلف کشور برگزار و نتایج مباحث در قالب گزارش هایی منتشر خواهد شد.

بزرگداشت و تکریم شهدا در طرح قاب های ماندگار عباسی تصریح کرد: طرح قاب های ماندگار نیز یکی دیگر از طرح مرکز امام، انقلاب، ولایت فقیه و انفلاب اسلامی است که با محوریت تکریم شهیدان انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شخصیتها و بزرگان ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به چشم انداز آینده با طرح «فردای انقلاب»

نگاهی به چشم انداز آینده با طرح «فردای انقلاب»