مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-10سياسي

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طرحهای عمرانی گچساران بازدید کرد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفری یک روزه به شهرستان گچساران، از طرح های نیمه تمام عمرانی این شهرستان بازدید و مشکلات طرحها بررسی شد.

- ، حشمت الله احمد زاده ظهر چهارشنبه در این سفر در گلزار شهدای گچساران، حضور یافته و سپس برای بازدید از عشایر و بررسی مشکلات عشایر به منطقه عشایری دریلا رفت.

وی در جمع عشایر با بیان اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیم یکهزار و 800 شهید در هشت سال دوران دفاع مقدس نقش ماندگاری در سربلندی ایران اسلامی داشته اند، گفت: مردم شهرستان گچساران با تقدیم شش شهید در قیام آبان 57 غیرت و همدلی خود را برای دفاع از آرمان های انقلابی به نمایش گذاشتند.

احمدی تصریح کرد: شهید و زخمی شدن تعدادی از شهروندان گچسارانی در قیام خونین آبان سال 1357 گوشه ای از فعالیت های انقلابی مردم این شهرستان برای مقابله با ستم رژیم طاغوت بوده است.

وی افزود: در قیام خونین روز نوزدهم آبان سال 1357 شش تن از جوانان گچسارانی به نامهای امیرحسین کیامرثی و غریب پرویزی از طبقه کارگر، شهید سید مذکور پارسی دانشجو، شهید محمد فراشبندی دانش آموز و شهید حسین امینی دانش آموز به شهادت رسیدند.

احمدی تصریح کرد: مردم این سرزمین هیچ گاه برای مبارزه با ظلم و جور آرام نگرفتند و اعتصاب کارگران صنعت نفت گچساران از دیگر فعالیت های انقلابی مردم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طرحهای عمرانی گچساران بازدید کرد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طرحهای عمرانی گچساران بازدید کرد