مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-10سياسي

مدیران پروازی به درد شهرستان نیر نمی خورد


مدیران پروازی به درد نیر نمی خورد و باید از ظرفیت مدیران بومی و منطقه ای بیشتر استفاده شود.

- خبرنگار مهر ، حجت الاسلام نعمتی ظهر چهارشنبه در دیدار مردمی استاندار اردبیل در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: در سفر رییس جمهور قرار بود وزیر میراث فرهنگی در این شهرستان حضور پیدا کند که به دلیل کسالت این سفر و دیدار مردمی انجام نشد و در دلجویی از مردم این شهرستان استاندار اردبیل اولین سفر خود را به شهرستان نیر انجام دادند.

وی تصریح کرد: در این سفر استاندار اردبیل از روستای میمند بازدید کرده و با خانواده شهید نوعی دیدار کرده و از نزدیک با مشکلات و گرفتاری های مردم این روستا آشنا شده و دستور لازم را در بازنگری طرح هادی روستایی و همچنین بهسازی منابع آب روستای میمند صادر کردند.

امام جمعه شهرستان نیر گفت: در دیدار مردمی استاندار اردبیل در مسجد جامع، مطالبات مردمی به صورت فراگیر مطرح شد تا به تناسب ظرفیت و استعدادی که در شهر نیر وجود دارد به تدریج طرح های توسعه ای در این شهرستان به نتیجه برسد.

نعمتی به نعمت های فراوان در شهرستان نیر و استفاده از این ظرفیت عظیم اشاره کرد و افزود: متأسفانه به دلیل برخی بی توجهی ها در سال های اخیر این ظرفیت ها به شکل مناسب مورد استفاده قرار نگرفته و اهالی انتظار دارند با انتخاب مدیران بومی و توانمند کارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران پروازی به درد شهرستان نیر نمی خورد

مدیران پروازی به درد شهرستان نیر نمی خورد