مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-10اقتصادي

توزیع 30 هزار تن کود شیمیایی بین کشاورزان ایلامی


مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: در سامانه پایش تاکنون 30 هزار تن کود شیمیایی توزیع و 24 هزار تن بذر اصلاح شده تامین و آماده توزیع بین کشاورزان در سراسر استان ایلام است.

- علیرضا طولابی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در سامانه پایش 30 هزار تن کود شیمیایی توزیع و 24 هزار تن بذر اصلاح شده در طبقات و ارقام مختلف آبی و دیم تامین و آماده توزیع بین کشاورزان در سراسر استان ایلام است.

وی افزود: مشکل بذر تحت هیچ عنوانی نداشته و صد در صد بذر مورد نیاز کشاورزان تامین شده است و مشکل سال گذشته که کمبود بذر و کود وجود داشت امسال دیگر شاهد این مشکل و تکرار مسئله سال قبل نخواهیم بود.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: کشاورزان برای تهیه گندم مورد نیاز خود به مراکز خدمات کشاورزی مراجعه و حواله دریافت، عاملین و شرکت های تولید بذر، بذر را آماده و در اختیار کشاورزان قرار می دهند.

وی افزود: قیمت بذر امسال مصوبه دولتی و ابلاغ شده است و در تمام کشور به صورت یک قیمت به کشاورزان عرضه و هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

طولابی ادامه داد: در بحث جهش تولید در دیم زارها 40 هزار هکتار در حال اجرا است کشاورزان می توانند از خدمات این طرح که شامل تسهیلات، نظارت، استفاده از بذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 30 هزار تن کود شیمیایی بین کشاورزان ایلامی

توزیع 30 هزار تن کود شیمیایی بین کشاورزان ایلامی