مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-10اقتصادي

ملاک فرسودگی تاکسی ها معاینه فنی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی ضامنی روز چهارشنبه در سی و هفتمین مجمع عمومی سالیانه اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور افزود: در حوزه نوسازی ناوگان تاکسیرانی همکاری خوبی با ایران خودرو داریم و امیدواریم با فعال شدن مجموعه ایساکو بتوانیم همکاری ها را بیشتر کنیم.

- مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: در بحث فرسودگی ناوگان تاکسیرانی با توجه به مصوبه دولت، تغییراتی رخ داد و اکنون دیگر سن مطرح نیست و اگر خودرویی دو بار نتواند معاینه فنی را پاس کند به شرایط فرسودگی رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، مرتضی ضامنی روز چهارشنبه در سی و هفتمین مجمع عمومی سالیانه اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور افزود: در حوزه نوسازی ناوگان تاکسیرانی همکاری خوبی با ایران خودرو داریم و امیدواریم با فعال شدن مجموعه ایساکو بتوانیم همکاری ها را بیشتر کنیم.

وی با اشاره به شرایط بسیار متفاوتی که در ابتدای زمان نوسازی ناوگان تاکسیرانی وجود داشت، گفت: نوسازی ناوگان در ابتدای سال 95 مطرح شد که طرح نوسازی 90 هزار تاکسی در دستور کار قرار گرفت و شرایط در ابتدای طرح با ادامه متفاوت بود، در ابتدای طرح قیمت تاکسی 26 میلیون و اکنون در اواخر طرح با قیمت 150 میلیون تومانی روبرو هستیم که فرایند نوسازی را بسیار کند کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاک فرسودگی تاکسی ها معاینه فنی است

ملاک فرسودگی تاکسی ها معاینه فنی است