مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 10:302021-11-10بين الملل

رییس جمهوری مکزیک به کوتاهی کشورها در فقرزدایی تاخت


رییس جمهوری مکزیک هشدار داد که جهان از تمدن به سمت وحشی گری می رود و از هزاران فرد ثروتمند، هزاران شرکت بزرگ خصوصی و 20 اقتصاد بزرگ جهان خواست تا زندگی 750 میلیون نفری را که اکنون با کمتر از 2 دلار در روز زندگی می کنند، - رییس جمهوری مکزیک هشدار داد که جهان از "تمدن به سمت وحشی گری" می رود و از هزاران فرد ثروتمند، هزاران شرکت بزرگ خصوصی و 20 اقتصاد بزرگ جهان خواست تا زندگی 750 میلیون نفری را که اکنون با کمتر از 2 دلار در روز زندگی می کنند، بهبود بخشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وبسایت روزنامه دیلی میل، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رییس جمهوری مکزیک، به شورای امنیت سازمان ملل گفت که این پیشنهاد می تواند سالانه حدود یک تریلیون دلار درآمد داشته باشد که باید مستقیماً و بدون هیچ واسطه ای، از طریق کارت یا کیف پول الکترونیکی شخصی به فقیرترین مردم جهان برسد.

رییس جمهوری مکزیک در یک سخنرانی تند در برابر قدرتمندترین نهاد سازمان ملل متحد، به شدت از کشورهای جهان به دلیل عدم رسیدگی به فساد در همه اشکال آن - سیاسی، اخلاقی، اقتصادی، حقوقی، مالیاتی و مالی - انتقاد کرد و آن را مشکل اصلی جهان دانست.

لوپز اوبرادور، در دومین سفر خارجی خود از زمان به قدرت رسیدن در دسامبر 2018، ریاست این جلسه شورای امنیت را برعهده داشت، شورایی که مکزیک به عضویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری مکزیک به کوتاهی کشورها در فقرزدایی تاخت

رییس جمهوری مکزیک به کوتاهی کشورها در فقرزدایی تاخت