مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-10اقتصادي

خورهه؛ میزان جشنواره انار محلات


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی محلات از برگزاری دومین جشنواره انار محلات در روستای خورهه این شهرستان به مدت دو روز خبر داد.

- مهدی لعل بار 19 آبان ماه 1400 در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این جشنواره 20 و 21 آبانماه در نزدیکی ستون های تاریخی خورهه (روستای خورهه ) برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه افتتاحیه این جشنواره به صورت رسمی ساعت 9 صبح روز 20 آبانماه با حضور مسئولان استان خواهد بود، گفت: اولین جشنواره انار خورهه در سال گذشته تجربه ای موفق به شمار می رود و برنامه امسال در راستای توسعه جشنواره با الگوگیری از تجربیات موفق کشوری برنامه ریزی شده است.

لعل بار بیان کرد: این جشنواره فقط برگزاری یک رویداد برای عرضه محصولات نیست بلکه در کنار آن دیگر جشنواره های فرهنگی، هنری و کارگاه هایی برای کودکان و همچنین تورهای گردشگری نیز پیش بینی شده است.

وی سطح زیرکشت انار در روستای خورهه را بالغ بر 200 هکتار دانست و افزود: متوسط برداشت انار در این روستا سالانه 200 تن در هکتار است که پس از برداشت به دیگر استان ها عرضه می شود.

لعل بار با اشاره به اینکه سالانه رویدادهای مختلف فرهنگی در این شهرستان برگزار می شود که برگزاری جشنواره های گل محلات و جشنواره انار خورهه از جمله مهم ترین رویدادهای فرهنگی و هنری این شهرستان است، گفت: در حاشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خورهه؛ میزان جشنواره انار محلات

خورهه؛ میزان جشنواره انار محلات