مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 10:102021-11-10سياسي

بستر حضور جوانان جهادی برای پذیرش مسئولیت ها فراهم شود


رییس سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: مسئولین باید بستر حضور جوانان جهادی در پذیرش مسئولیت ها را با گزینش شایسته ترین ها فراهم کنند.

- اسماعیل قزل سفلی چهارشنبه 19 آبان در نشست دو روزه تشکیلاتی شهید جهادگر ابوذر غواصی که ویژه توانمند سازی مسئولین بسیج سازندگی و تسهیلگران بسیجی فارس برگزار شد، گفت: مردم مالک انقلاب هستند و ما باید خودمان را به مردم و مسائل شان نزدیک کنیم نه آنکه مردم در پیگیری مسائل شان به ما توسل شوند.

او افزود: بسیج سازندگی در مواجهه با مناطق باید سخت ترین، صعب العبور ترین و مهجور ترین مناطق را برای محرومیت زدایی انتخاب کنند تا مصداقی از سازمان پیش رونده و پیشگام باشیم.

رییس سازمان بسیج سازندگی فارس خاطرنشان کرد: در انجام تمام ماموریت ها خود را نیازمند به داشتن برنامه و پشتوانه علمی قابل اتکا می بینیم و در این زمینه باید از ظرفیت مجموعه های تولید فکر، دانشگاه و هیئت های اندیشه ورز به خوبی بهره بگیریم.

قزل سفلی با بیان اینکه فقط با مردم می شود بر مسائل و مشکلات غلبه کرد، گفت: بر این باوریم جریان جوان جهادی برخاسته از متن مردم با قبول مسئولیت در گام دوم انقلاب بن بست شکن و تبدیل کننده تهدیدها به فرصت ها خواهند بود و مسئولین باید بستر حضور جوانان جهادی در پذیرش مسئولیت ها را با گزینش شایسته ترین ها فراهم کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر حضور جوانان جهادی برای پذیرش مسئولیت ها فراهم شود

بستر حضور جوانان جهادی برای پذیرش مسئولیت ها فراهم شود