مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 10:102021-11-10اقتصادي

ظرفیت مناطق روستایی آذربایجان غربی شناسایی شود


استاندار آذربایجان غربی مناطق روستایی استان را از جمله مزیت های استان در حوزه افزایش درآمد و اشتغال عنوان کرد و گفت: ظرفیت مناطق روستایی استان شناسایی شود.

- ، محمدصادق معتمدیان ظهر چهارشنبه در دیدار با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، افزود: ایجاد کارگاه های کوچک تولیدی در مناطق روستایی بر اساس ظرفیت های هر روستا و جلوگیری از خام فروشی می تواند زمینه افزایش درآمد خانوارهای روستایی و ایجاد فرصت های اشتغال را برای جوانان روستایی فراهم کند.

استاندار آذربایجان غربی، با قدردانی از تلاش کارشناسی برای تنظیم سند آمایش سرزمینی استان آذربایجان غربی، این سند را یکی از مهمترین اسناد بالادستی برای شتاب بخشیدن به توسعه استان عنوان کرد و گفت: تمامی طرح ها و برنامه های استان باید بر اساس این سند تدوین شود.

طرح های عمرانی بر مبنای سند آمایش سرزمینی در آذربایجان غربی اجرا شوند معتمدیان از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست تا با نگاه ویژه به سند آمایش سرزمینی استان آذربایجان غربی، اجرای طرح ها و پروژه های خود را بر مبنای این سند برنامه ریزی کنند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه استان در حوزه های مختلف، ادامه داد: تا کنون از این ظرفیت ها برای شتاب بخشیدن به روند توسعه استان به نحوه شایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت مناطق روستایی آذربایجان غربی شناسایی شود

ظرفیت مناطق روستایی آذربایجان غربی شناسایی شود