مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-10اجتماعي

دهیاران گیلان آماده بحران های فصل سرما


نشستی به منظور افزایش آمادگی دهیاران در آستانه فصل سرما به ویژه بارش های احتمالی برف برگزار و در آن بر ضرورت تمهید مقدمات لازمه جهت پاسخ عملیاتی به بحران ها تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، پیش ازظهر امروز نشستی با حضور مدیران کل مدیریت بحران و روستایی استانداری گیلان و همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان به صورت ارتباط تصویری با دهیاران سراسر استان به منظور افزایش آمادگی های همه جانبه دستگاه ها از جمله دهیاری ها در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد.

در این نشست آموزش دهیاران جدید و قدیم برای آمادگی برف سنگین در حوزه روستا، تعمیر و تجهیز ماشین آلات در اختیار برای مدیریت برف و همچنین بر استفاده از تراکتورهای کشاورزی برای این منظور تاکید شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان در این نشست از تشکیل تیم های واکنش سریع روستای برای مقابله با برف خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون باید نقاط آسیب پذیر روستا ها توسط دهیاران شناسایی و اقدامات پیشگیرانه در رابطه با آنها انجام شود.

امیر مرادی همچنین بر ضرورت پیش بینی سوخت، آرد و سایر مایحتاج ضروری در روستاها تأکید کرد.

 وی همچنین برگزاری نشست دهیاران با دهیاران روستاهای همجوار بعنوان روستای معین و کمک به همدیگر در مواقع بحرانی را از دیگر الزامات پیشنهادی در روستاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهیاران گیلان آماده بحران های فصل سرما

دهیاران گیلان آماده بحران های فصل سرما