مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-10اقتصادي

مدیر انجمن ناشران آموزشی: یارانه کتاب را به نمایشگاه کتاب و طرح های فصلی بدهید


مدیر مسئول انجمن ناشران آموزشی با اذعان به حال نه چندان خوب حوزه کتاب گفت: یارانه را باید از روی کتاب ها برداشت و روی طرح فصلی و نمایشگاه های کتاب گذاشت و در این شرایط هر کس کتابی را که دوست دارد می خرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، امین آصفی مدیر مسئول انجمن ناشران آموزشی در برنامه گفت وگوی فرهنگی نسبت به تولید و بهره برداری از کتاب ندارند.

  * امید چندانی نسبت به خرید کتاب وجود ندارد وی با بیان اینکه مدیریت صحیح می تواند کارها را به سامان کند، افزود: در 2 سال اخیر اوضاع اقتصادی برای ناشران و مصرف کنندگان بد بوده و با افزایش قیمت کتاب، امید چندانی نسبت به خرید کتاب وجود ندارد.

  این نویسنده با اشاره به آسیب های کرونا به حوزه کتاب بیان کرد: طرح های فصلی بودجه کمی دارند و همچنین برخی کتاب ها را از این طرح مستثنی می کنند، در دوران کرونا نمایشگاه ها به حاشیه رفت و حتی برای نمایشگاه سال بعد تا کنون فکری نشده است.

  * یارانه، خریدار کتاب را ترغیب می کند آصفی در ادامه با تاکید بر اینکه یارانه را باید از روی کتاب ها برداشت و روی طرح فصلی و نمایشگاه های کتاب گذاشت و در این شرایط هر کس کتابی را که دوست دارد می خرد و آن را قطعا مطالعه می کند، عنوان کرد: این یارانه به چرخه نشر و ناشر کمک می کند و خریدار نسبت به خرید کتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر انجمن ناشران آموزشی: یارانه کتاب را به نمایشگاه کتاب و طرح های فصلی بدهید

مدیر انجمن ناشران آموزشی: یارانه کتاب را به نمایشگاه کتاب و طرح های فصلی بدهید