مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-10سياسي

اقدامات خیرین مدرسه ساز از خرداد 99 تا آبان 1400/ بهره برداری از 42 پروژه خیرساز


رییس مجمع خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد گفت: 40 پروژه خیرساز با 144 کلاس درس اواخر سال گذشته و ابتدای امسال به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، جبار کیانی در نشست مجمع خیرین مدرسه ساز به ارائه گزارشی کوتاه از اقدامات مجمع خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه و بویراحمد  از 14 خرداد 1399 تاکنون پرداخت و گفت: ساختار مجمع خیرین مدرسه ساز استان دارای اساسنامه و به صورت هیئت مدیره اداره می شود و تشکلی حرفه ای غیر سیاسی ، غیر انتفاعی و عام المنفعه بوده و مطابق اساسنامه فعالیت می کند.

وی به ماموریت اصلی مجمع خیرین مدرسه ساز اشاره و عنوان کرد: اشاعه و گسترش فرهنگ کار خیر الباقیات و الصالحات در جامعه برای ارتقا و رشد علمی و فرهنگی دانش آموزان از طریق ساخت مدارس زیبا و استاندارد،  برنامه ریزی و ساماندهی برای جذب منابع و کمک های مردمی برای فعالیت های سخت افزاری و نرم افزاری مدارس بویژه ساخت و بازسازی مدارس موردنیاز و نظارت بر حسن انجام نظریات و اهداف خیرین مدرسه ساز و   تکریم خیرین را از ماموریت های مجمع خیرین مدرسه ساز دانست.

کیانی به اقدامات صورت گرفته طی این مدت هم اشاره کرد و گفت: جذب منابع و مشارکت های مردمی و کمک خیرین مدرسه ساز و امضای تفاهم نامه به مبلغ 42 میلیارد ریال برای مشارکت در ساخت تعداد 22 پروژه و فضای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات خیرین مدرسه ساز از خرداد 99 تا آبان 1400/ بهره برداری از 42 پروژه خیرساز

اقدامات خیرین مدرسه ساز از خرداد 99 تا آبان 1400/ بهره برداری از 42 پروژه خیرساز