مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-10حوادث

خیانت در امانت توسط تعمیرکار گوشی همراه در زنجان


دو تعمیرکار گوشی همراه که با سوءاستفاده از اعتماد شاکی و با دسترسی به کیف پول مجازی وی اقدام به برداشت غیرمجاز کرده بودند، - ایسنا/زنجان رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: دو تعمیرکار گوشی همراه که با سوءاستفاده از اعتماد شاکی و با دسترسی به کیف پول مجازی وی اقدام به برداشت غیرمجاز کرده بودند، توسط پلیس فتای زنجان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با ماجرای خیانت در امانت توسط تعمیرکار گوشی همراه، اظهار کرد: با وصول شکواییه یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از طریق دسترسی به اطلاعات کیف پول مجازی، به لحاظ حساسیت پرونده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی در رابطه با دستگیری دو متهم در استان زنجان، افزود: پس از احذ اظهارات شاکی و با بررسی های فنی و شیوه شگردهای خاص پلیسی، دو متهم به هویت های معلوم در استان زنجان مورد شناسایی قرار گرفت که با هماهنگی مقام قضایی، متهمان دستگیر و به همراه ادله های دیجیتالی به پلیس فتای استان زنجان انتقال داده شدند.

این مسئول با بیان اینکه در ابتدا متهمان منکر بزه انتسابی می شدند ولی پس از روبه رو شدن با مستندات متقن به بزه ارتکابی خود اعتراف کردند، تصریح کرد: اخیراً شاکی برای تعمیر گوشی به مغازه مراجعه می کند که با ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیانت در امانت توسط تعمیرکار گوشی همراه در زنجان

خیانت در امانت توسط تعمیرکار گوشی همراه در زنجان