مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 09:502021-11-10سياسي

اسماعیلی: انتخابات شورای دانش آموزی تمرین دموکراسی است


انتخابات شورای دانش آموزی یک نوع تمرین دموکراسی است و از این طریق دانش آموزان مشورت پذیری و سعه صدر را می آموزند.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: انتخابات شورای دانش آموزی یک نوع تمرین دموکراسی است و از این طریق دانش آموزان مشورت پذیری و سعه صدر را می آموزند.

فرهاد اسماعیلی چهارشنبه 19 آبان در آیین برگزاری بیست و چهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس فارس که همزمان با سراسر کشور در دبستان پسرانه ناحیه 2 شیراز برگزار شد، گفت: این انتخابات همزمان در بیش از 6 هزار 500 مدرسه فارس برگزار می شود.

او با بیان اینکه تعداد اعضای شورا به تعداد جمعیت دانش آموزی هر مدرسه بستگی دارد، افزود: مدارسی که تا 250 نفر جمعیت دانش آموزی دارند می توانند 5 نفر اعضای رسمی شورا را داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: شورای مدرسه در تصمیم گیری و تصمیم سازی های مدارس می تواند نقشی جدی و اثر گذار باشد.

اسماعیلی با بیان اینکه بیش از 75 هزار دانش آموز دختر داوطلب برای انتخابات شورا به رقابت خواهند پرداخت، عنوان کرد: این تعداد در دانش آموزان پسر به 69 هزار نفر می رسد.

او خاطرنشان کرد: پس از برگزاری انتخابات 22 هزار دانش آموزدختر و 16 هزار دانش آموز پسر به عنوان منتخبان شورا در مدارس فعالیت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیلی: انتخابات شورای دانش آموزی تمرین دموکراسی است

اسماعیلی: انتخابات شورای دانش آموزی تمرین دموکراسی است