مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 09:402021-11-10سياسي

مکلف به اجرای عدالت در پرداخت حقوق هستیم/ وزارتخانه ها در کنترل تورم مسئولیت دارند


رییس جمهور با بیان اینکه مکلف به اجرای عدالت در نظام پرداخت حقوق هستیم، گفت:پرداخت حقوق به افراد از محل خزانه نباید محرمانه تلقی شود و برابر مقررات قانونی پرداخت ها در سامانه مربوطه ثبت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه به شکل مطلوبی پیگیری شده است، مهم ترین وظیفه همه ما در دولت مهار تورم و کنترل قیمت هاست.

بنده مهم ترین وظیفه دولت را نظارت بر قیمت کالاهی اساسی و مهار تورم می دانم و همه همکارانم در دولت باید همین احساس را داشته باشند.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت احترام به آزادی بیان و آزادی رسانه ها، گفت: همه باید حریم این آزادی را پاس بداریم و در عین حال در نظر داشته باشیم که مهم ترین اقدام در راستای حفظ آزادی بیان و آزادی رسانه ها استفاده از این حق در چارچوب قانون است.

رییس جمهور با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازوزیر ارتباطات مبنی بر اینکه جلسه شورای عالی فضایی بیش از 10 سال است که تشکیل نشده، اظهار کرد: بنده آمادگی دارم جلسات تمام شوراهای عالی را در اسرع وقت و به شکل منظم برگزار کنم منوط به اینکه این جلسات دستور کار کارشناسی شده داشته و برگزاری جلسه منجر به خروجی مفیدی از جلسات بشود.

رییسی همچنین با تشکر از اقدامات وزارت جهاد کشاورزی برای خرید خرما و محصول سیب صنعتی از تولیدکنندگان این محصولات در کشور، گفت: همه دستگاه ها درباره آن بخش از اقداماتشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکلف به اجرای عدالت در پرداخت حقوق هستیم/ وزارتخانه ها در کنترل تورم مسئولیت دارند

مکلف به اجرای عدالت در پرداخت حقوق هستیم/ وزارتخانه ها در کنترل تورم مسئولیت دارند