مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 09:352021-11-10حوادث

انهدام 10 باند بزرگ قمار پس از رصد های شبانه رییس پلیس امنیت تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ پیام کاویانی رییس پلیس امنیت عمومی تهران اظهار کرد: یکی از وظایف محوله بر دوش ما، بررسی وقایع عینی جامعه جدای از رسیدگی به شکایات و پرونده های دریافتی از سوی شهروندان، - سرهنگ کاویانی گفت: طی یک ماهه گذشته 10 باند بزرگ قمار در تهران و 290 اوباش سطح دار به دلیل رصد های شبانه انهدام و دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سرهنگ پیام کاویانی رییس پلیس امنیت عمومی تهران اظهار کرد: یکی از وظایف محوله بر دوش ما، بررسی وقایع عینی جامعه جدای از رسیدگی به شکایات و پرونده های دریافتی از سوی شهروندان، ادارات زیر مجموعه پلیس امنیت عمومی تهران و همچنین دستورات فرماندهان است.

وی افزود: اینکه شبانه به پاتوق مجرمان و اوباش ها بروم، امری طبیعی و وظیفه ای است که باید آن را انجام بدهم، لذا باید واقعیت جامعه را دیده و به برداشت درستی از مشکلات داشته باشیم تا نسبت به موارد اقدام به اجرای عملیات ها و طرح های خود کنیم.

سرهنگ کاویانی با بیان اینکه اجرای تمام طرح های پلیس ناشی از برآورد دقیق اطلاعاتی است، تصریح کرد: ما هم جزیی از این جامعه هستیم و در این شهر زندگی می کنیم باید نسبت به برقراری امنیت در جامعه دغدغه مند باشیم، در سکوت مطلق شب خیلی از مجرمان با تجمع در محافلی اقدام به طرح ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 10 باند بزرگ قمار پس از رصد های شبانه رییس پلیس امنیت تهران

انهدام 10 باند بزرگ قمار پس از رصد های شبانه رییس پلیس امنیت تهران