مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 09:202021-11-10سياسي

آغاز ثبت نام برای جذب نیرو در شوراهای حل اختلاف لرستان


رییس شوراهای حل اختلاف لرستان از آغاز ثبت نام برای جذب نیرو در شوراهای حل اختلاف این استان تا 28 آبان ماه خبر داد.

- ، یارالله کاکولوند امروز چهارشنبه در گفت و گو با رسانه ها گفت: تنها شش دهم درصد پرونده های وارده به شورای حل اختلاف لرستان با اعتراض طرفین دعوا رو به رو می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه با هدف کاهش اطاله دادرسی 45 درصد پرونده های دادگاه های لرستان به شوراهای حل اختلاف استان ارجاع می شود، گفت: شوراهای حل اختلاف لرستان با هزار و 22 نیروی انسانی در 255 شعبه شهری، روستایی، حکمی و صلحی یکی از استان های موفق کشور در ایجاد صلح و سازش بین طرفین پرونده های حقوقی و کیفری است.

رییس شوراهای حل اختلاف لرستان با تاکید بر این که 60 درصد نیروهای شوراهای حل اختلاف استان را نیروهای جوان و متخصص تشکیل می دهند که به صورت افتخاری با این شوراها همکاری می کنند گفت: از مجلس و دولت درخواست داریم که زمینه جذب این نیروها را فراهم کنند.

کاکولوند ادامه داد: 570 نفر از کسانی که با شوراهای حل اختلاف استان همکاری می کنند بیمه هستند و پاداش دریافت می کنند، اما از این شوراها حقوق ثابتی دریافت نمی کنند.

وی در ادامه شوراهای حل اختلاف لرستان را جز هفت استان برتر کشور در زمینه استفاده از بستر الکترونیک معرفی کرد و افزود: 90 درصد شعبه های حل اختلاف لرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام برای جذب نیرو در شوراهای حل اختلاف لرستان

آغاز ثبت نام برای جذب نیرو در شوراهای حل اختلاف لرستان