مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-10سياسي

«فیاضی»برای اصلاح ساختار صندوق ذخیره فرهگیان برنامه خوبی دارد


نماینده مردم شهرکرد در مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نسبت به رتبه بندی فرهنگیان و ارتقای وضعیت معیشتی معلمان و استقرار نظام عادلانه پرداخت رویکرد خوبی دارد، -  احمد راستینه نماینده مردم نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، اظهار داشت: فیاضی هم تحصیلات دانشگاهی دارد و آن هم در رشته مهندسی عمران که یکی از نیازهای ضروری آموزش و پرورش تامین فضا و تجهیزات مناسب آموزشی و پرورشی است.

وی افزود: آقای فیاضی هم تحصیلات حوزوی دارد یعنی در علوم اسلامی و انسانی سالها تا درس خارج دارای قوت است؛ همچنین تجربه آموزشی و پرورشی در مدارس دارد هم چنین مدیرکل سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی وزارت اموزش و پرورش بوده است.

راستینه تصریح کرد: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مرکز پژوهشها نیز در حوزه آموزش و فرهنگ مطالعات سیاستی و نظارتی خوبی داشته و اشراف خیلی خوبی نسبت به مسائل و نیازهای آموزشی و پرورشی دارد؛علاوه بر تجربیات کاری و پژوهشی، دارای برنامه خیلی خوبی است.

وی با بیان اینکه فیاضی نسبت به رتبه بندی فرهنگیان و ارتقای وضعیت معیشتی معلمان و استقرار نظام عادلانه پرداخت رویکرد خوبی دارد، گفت: نسبت به اصلاح سازوکار و ساختار صندوق ذخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فیاضی»برای اصلاح ساختار صندوق ذخیره فرهگیان برنامه خوبی دارد

«فیاضی»برای اصلاح ساختار صندوق ذخیره فرهگیان برنامه خوبی دارد