مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 09:102021-11-10سياسي

درخواست نماینده پلدختر از دولت برای رفع اثرات ناشی از سیل 98


نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز اثرات ویرانگر سیل 98 از چهره محروم شهرستان پلدختر پاک نشده است، لذا از دولت انقلابی انتظار داریم با اقدام جهادی مشکلات این دیار شهیدپرور و ولایت مدار را رفع کند.

- نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز اثرات ویرانگر سیل 98 از چهره محروم شهرستان پلدختر پاک نشده است، لذا از دولت انقلابی انتظار داریم با اقدام جهادی مشکلات این دیار شهیدپرور و ولایت مدار را رفع کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حمیدرضا کاظمی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنده صدای مظلومیت و محرومیت مردم لرستان علی الخصوص مردم پلدختر، معمولان و سراب حمام از تریبون خانه ملت هستم.

وی در ادامه افزود: علیرغم یاری و مساعدت هایی که پس از حادثه دلخراش سیل فروردین 98 صورت گرفت، ولی متاسفانه هنوز اثرات ویرانگر آن از چهره محروم شهرستان پلدختر پاک نشده است، از دولت انقلابی انتظار داریم با اقدام جهادی مشکلات این دیار شهیدپرور و ولایت مدار را رفع کند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس خطاب به رییس جمهور بیان کرد: آقای رییس جمهور، با عنایت به رای قاطع مردم استان لرستان در انتخابات ریاست جمهوری به حضرتعالی و علیرغم پیگیری های اینجانب به عنوان رییس ستاد ملی اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده پلدختر از دولت برای رفع اثرات ناشی از سیل 98

درخواست نماینده پلدختر از دولت برای رفع اثرات ناشی از سیل 98